Stadhuis & sociale dienst

Info & richtlijnen

Op dit moment is een bezoek aan het stadhuis enkel mogelijk op afspraak. Je kan via onze een website een afspraak maken of telefonisch op het nummer 03 340 19 11. 

Graag digitaal
Wist je dat wij sinds enkele jaren gebruik maken van een digitaal e-loket? Zo kan je bijvoorbeeld online een adreswijziging indienen, een attest van woonst of bewijs van leven aanvragen of overlast melden. Neem gerust een kijkje op www.hoogstraten.be/e-loket.

Wanneer kan je op afspraak komen?
Onze medewerkers plannen je afspraak op het stadhuis of bij de sociale dienst in tijdens volgende openingsuren:
Maandag van 10.00 tot 12.30 uur en van 16.00 tot 20.00 uur
Dinsdag van 10.00 tot 12.30 uur
Woensdag van 10.00 tot 12.30 uur
Donderdag van 10.00 tot 12.30 uur
Vrijdag van 10.00 tot 12.30 uur

Belangrijk om weten:

  • Tijdens de afspraak wordt in principe slechts één persoon toegelaten (op de sociale dienst zoveel personen als het cliëntencontact vereist).
  • Houd steeds anderhalve meter afstand.
  • Ontsmet je handen bij binnenkomst met het aanwezige ontsmettingsmiddel.
  • ​Betalingen worden enkel via banconact uitgevoerd.
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht.

Sociale dienst:
De sociale dienst heeft zijn normale werking terug opgestart. Je kan er van maandag tot vrijdag terecht van 09u tot 12u.
Op maandagavond 13/07, 27/07, 10/08 en 24/08 kan je er ook terecht.
Wil je graag op een ander tijdstip langskomen? Dan is dit mogelijk op afspraak (03 340 16 01). 

Het Agentschap Integratie en Inburgering is vanaf 17 augustus weer open op afspraak.
Een afspraak maken kan via 02 701 72 70 of via hoogstraten@integratie-inburgering.be.
Het agentschap heeft tijdelijk een nieuwe locatie: Jaak Aertslaan 7, Hoogstraten.