Afspraak op het stadhuis enkel voor dringende zaken

Wij blijven tot je dienst

De gemeentelijke diensten werken al een hele tijd enkel op afspraak. Vanwege de verstrengde maatregelen voor COVID-19  zal je vanaf dinsdag 3 november enkel nog voor dringende zaken een afspraak kunnen maken bij het stadsbestuur. Deze afspraak kan je telefonisch maken op het nummer 03 340 19 11 of via mail naar onthaal@hoogstraten.be.

Wij vragen om alleen te komen naar je afspraak. Enkel minderjarigen of personen met een beperking mogen een begeleidende persoon meenemen. Gelieve bij een afspraak steeds het uur van de afspraak te respecteren en niet te vroeg te komen. Het dragen van een mondmasker is verplicht.

Voor het aanvragen van documenten kan je terecht op onze website, de website https://mijndossier.rrn.fgov.be of via mail naar onthaal@hoogstraten.be.
Wist je dat wij sinds enkele jaren gebruik maken van een digitaal e-loket? Zo kan je bijvoorbeeld online een adreswijziging indienen, een attest van woonst of bewijs van leven aanvragen of overlast melden. Staat het document niet tussen de lijst? Stuur gerust een mail naar onthaal@hoogstraten.be. Onze collega’s bekijken samen met jou of het gevraagde document zo voor je opgesteld kan worden en verzonden kan worden via post of mail.

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren op het nummer 03 340 19 11.

Alvast bedankt voor je begrip.

Vuilzakken

Heel wat burgers zijn nog steeds gewend om naar het stadhuis te komen als ze vuilzakken willen kopen. Voor de aankoop van PMD-zakken kan je ook terecht bij onze lokale handelaars. Bij onderstaande winkels kan je PMD-zakken aankopen:

  • Carrefour Hoogstraten
  • Krantenwinkel Kiosk Hoogstraten
  • Colruyt Hoogstraten
  • Delhaize Hoogstraten
  • ’t Winkeltje Meerle
  • Prima Van Boxel Meerle

Groene zakken (voor restplastiek) en biobags voor GFT-afval zijn te koop op het recyclagepark.