Onze nieuwe dienstverlening stap voor stap

Het stadsbestuur van Hoogstraten zet sterk in op dienstverlening en klantvriendelijkheid. Sinds begin september kan u voor al uw persoonlijke documenten terecht op één adres, namelijk op het stadhuis in Hoogstraten.

Wij tonen u graag stap voor stap onze nieuwe dienstverlening.

Stap 1

Wanneer u binnenkomt in de inkomhal van het stadhuis, gaat u naar de  ticketzuil. Daar geeft u aan voor welke dienst of product u langskomt.

 

 

Stap 2

De ticketzuil geeft u een wachtnummer. Begeef u naar de wachtruimte en neem plaats op een van de stoelen.

 

 

Stap 3

Het computerscherm in de inkomhal, recht tegenover de wachtruimte, vertelt u aan welk loket u verdergeholpen zal worden.

 

 

Stap 4

Ga binnen in het loket. Onze medewerker zit al op u te wachten. U kan in alle rust en privacy uw vraag stellen of uw product ophalen.

 

 

Stap 5

Weet u niet precies bij welke diesnt u terechtkan met uw vraag of vindt u onze ticketzuil onduidelijk? Geen probleem, de medewerkers aan onze onthaalbalie helpen u graag verder en bezorgen u met veel plezier een ticket.

 

 

 

Wat brengt de toekomst?

  1. In oktober breiden we onze dienstverlening bij het onthaal uit met een snelloket. Dit loket behandelt alle vragen en bezoeken die minder dan vijf minuten in beslag nemen, zoals bv. het opvragen van een attest of het afhalen van een rijbewijs.
  2. Eind dit jaar bieden we u de mogelijkheid om op afspraak langs te komen. Dit heeft als voordeel dat het ook buiten de openingsuren van de loketten kan. Bovendien hoeft u dan niet te wachten.

Aan onze openingsuren verandert er niets. U kan de openingsuren van ons administratief centrum steeds hier op de website raadplegen.